Chiar dacă a fost îndelung încercată de probleme medicale foarte grave, artista nu a scăpat de atacuri venite din partea unor persoane care au acuzat-o că ”își vinde viața pentru bani”. Totul a plecat după ce Andreea s-a filmat în spital, după o operație, iar înregistrarea a pus-o pe YouTube.
Ca foarte mulți alți artiști, Andreea Bălan are un canal de YouTube pe care urcă frecvent imagini din viața ei de zi cu zi, chiar dacă asta a însemnat în ultima perioadă să vorbească inclusiv despre problemele ei medicale. Unii au apreciat sinceritatea și deschiderea artistei, însă au fost și cââiva utilizatori care nu au privit cu ochi buni gestul artistei, acuzând-o că ”își vinde viața pentru bani”. Toată lumea știe că din vizualizările de pe YouTube se câștigă bani.
Pentru a afla răspunsul la aceste întrebări, wowbiz.ro a făcut un experiment pe site-ul socialblade.com, care oferă rapoarte complexe, updatate zilnic, legate de conturile de Youtube sau social media. Conform datelor de pe acest site, contul de Youtube al Andreei Bălan a explodat pur și simplu în ultimele luni ajungând de la 256.000 de vizualizări și o rată de 874 de abonați lunari în martie 2018 până la 2,79 milioane vizualizări și 15.500 abonați (lunar) în martie 2019. În acest moment, Andreea Bălan are 3,15 milioane vizualizări (pentru ultimele 30 de zile) și un total de 231.000 subscriberi.
În cazul de față, o estimare a câștigurilor Andreei în funcție de CPM-ul României ar ajunge pe la 1.000 – 1.500 dolari. Doar că interpreta-vloggeriță a făcut un mic artificiu: și-a înregistrat contul de Youtube în Statele Unite și nu în România. Asta face ca suma să crească exponențial. Cel mai probabil, aceasta ajunge la 6.000 – 8.000 dolari în ultimele 30 de zile. Ceea ce face ca ”afacerea” Youtube să devină profitabilă pentru Andreea Bălan.